Amagraf wspiera swoich klientów

Warszawa, 23.04.2020

Firma Amagraf zapewnia, że mimo obecnej sytuacji rynkowej związanej z ogólnoświatową pandemią, jej działanie – sprzedaż maszyn i materiałów poligraficznych oraz serwis – odbywa się bez zakłóceń. Dostawy maszyn i materiałów realizowane są terminowo, podobnie jak usługi serwisowe. Dostosowując się jednak do zmian, jakie mają miejsce na rynku firma wprowadziła w ostatnim czasie do swojej oferty nowe produkty. W jej nowym sklepie internetowym (www.sklep.amagraf.pl) można zakupić środki ochrony takie jak maski, przyłbice, rękawice czy płyny dezynfekcyjne. Produkty te są współtworzone przez nią bądź kupowane od polskich producentów, będących jej klientami. W ten sposób Amagraf wspiera swoich klientów i polski biznes.
 
„W każdej sytuacji priorytetem pozostają dla nas klienci – mówi Piotr Alwingier z firmy Amagraf. – Stąd najszybciej jak to tylko możliwe zareagowaliśmy na zmiany rynkowe, dostosowując się do nich i do aktualnych potrzeb naszych klientów. Działamy zarówno w zakresie sprzedaży maszyn, które są w naszej ofercie – takich jak Konica Minolta, Develop, Canon oraz – w zakresie druku wielkoformatowego – OKI, Mutoh, a także uzupełniających urządzeń introligatorskich takich producentów jak np. Duplo, jak również w zakresie serwisu. Działa on bez przestojów i zakłóceń. Nasze wizyty odbywają się przy zachowaniu maksymalnych środków bezpieczeństwa zarówno naszych pracowników serwisu jak i operatorów urządzeń produkcyjnych u naszych klientów”.

„Jesteśmy niewielką firmą, ale z racji naszej wieloletniej działalności na rynku byliśmy w stanie szybko zaadoptować się do nowej sytuacji i otoczenia – dodaje. – Odpowiedzialny biznes, prowadzony przez nas od lat, pozwolił nam nie raz przetrwać trudne czasy, zawsze z troską o naszych klientów”.
Stąd nowe propozycje, które firma wprowadziła w ostatnim czasie do swojej oferty. W jej nowym sklepie internetowym (www.sklep.amagraf.pl) można zakupić środki ochrony takie jak maski, przyłbice, rękawice czy płyny dezynfekcyjne. Zamówienia – jak zapewnia firma - realizowane są na bieżąco. Skorzystali już z nich jej klienci, ale również szereg firm spoza branży poligraficznej, które poszukują tego rodzaju asortymentu.

Jak podkreśla Amagraf - wprowadzone do jej oferty produkty są współtworzone przez nią bądź kupowane od polskich producentów, będących jej klientami. „W ten sposób wspieramy naszych klientów – podkreśla Piotr Alwingier – zarówno tych, którzy wcześniej kupili od nas urządzenia czy materiały, jak i tych, którym świadczymy usługi serwisowe. Takimi działaniami wspieramy jednocześnie polski biznes”.
Firma Amagraf jest od dawna importerem bezpyłowych patyczków i czyściwa. Stąd w naturalny sposób obecnie znalazły się w jej ofercie inne materiały ochronne, na które zapotrzebowanie zgłaszali klienci.

„Zdrowie i dobre nastawienie są motywacją dla naszych działań i działań naszych klientów, którzy nie boją się podejmować i realizować zaplanowanych inwestycji. Jesteśmy przekonani bowiem, że nie można stanąć w miejscu, ale dostosowując się do nowej rzeczywistości należy działać dalej” – podsumowuje Piotr Alwingier.